Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Daniella - 5 juni 2011 21:07

Hejsan, ha bytt färger å lite typsnitt nu. Tyckte inte min blogg såg så bra ut tidigare men hade inte haft tid att ändra.   Så från och med nu får bloggen se ut så här ett tag. Nu ska ja iaf kolla film med pappa tror jag. Ha det finfint!
Puss'N    

Av Daniella - 5 juni 2011 20:04

Idag vaknade ja hos mamma (på samma ställe ja somna  ). Å satt ute där med mamma å grannen å prata lite. Sen kom pappa å hämta mej vid halv två. Hos pappa så tog vi ut hönorna så dom fick gå fritt på gården, de gick jätte bra. Dom har blivit så tama å sociala! ^^ Ja grävde mask me dom å de tyckte dom va jätte roligt, då va dom så icke-blyga att dom nästan gick upp i mitt knä!!   Sen låg ja på en filt i gräset å sola, då somna ja nästan. När ja "vakna" så stod alla tre hönorna typ två decimeter från mitt huvve å käka gräs å kolla på mej! xD Åh de e så mysigt me våra höns. Dom hade lagt ett ägg idag oxå när ja kom t pappa, hoppas dom lagt några imorrn bitti oxå. ^^
Nån som har nå förslag på namn till hönorna? Det e tre st.  
Nu sitter ja inne å har nyss gjort choklad pudding, ska nog gå å ta de nu! Ha de så fint.
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards