Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Daniella - 10 juni 2011 19:42

Haha ja tkr de känns så fånigt att skriva "dagens outfit".. Men dehär e min klädsel idag iaf. ^^:

Skönt med storts å tunnt linne, va nästan för varmt för de tillomed idag. Men väldigt många har kommenterat att ja har snyggt linne/klänning idag.   Man kan väl ha de som både linne å klänning tkr jag. 
Puss'N 

Av Daniella - 10 juni 2011 17:43

Nu är det äntligen sommarlov! Som jag har längtat efter det. Lyssnade på lite tal å sånger å stipendie utdelning på morgon i skolan sen gick vi t klassrummet för att få våra betyg. Ja fick ett till VG, i skapande verksamhet!    De trodde jag aldrig, blev fett förvånad. Sen när vi hade slutat bjöd pappa mej på thaimat, mums!  
Efter de gick ja tbx t skolan för ja hade glömt att tömma mitt skåp. Jag hann innan dom knippsa låset iaf. ^^ Fast hade bara ett block å några papper där så a inte så viktigt ändå.
Sen träffa ja Ellie å Malin på stan å vi kolla på när alla studenterna åkte runt med traktorer på släp/flak. Det va ganska kul att se, fast de skulle vart ja som va me på dom flaken.   Såg flera personer som ja gått i samma klass som på flaken, fan oxå vrf hoppade jag av första året för? Fast ja gjorde rätt i de ändå tkr ja, trivdes ju inte alls att gå i media. Barn å fritid är mkt mer passande för mej.
Såg mitt ex på ett flak, han såg jätte glad ut å vinka t mej. Måste försöka va me han  snart nån dag, de va för längesen nu.    Btw, de va en gubbe som ramla in under ett flak! xD Dom stannade ju så klart så han blev inge skadad av flaket men fick skrapsår på huvvet å benen. Å hans ena sandal gick sönder helt. Tror han va en a-lagare, bar på en systemet påse å stank.   

Sen iaf, efter att studenterna hade slutat åka runt så följde ja me Ellie hem. Hon bytte om t klänning å fixade lite innan vi drog t stan igen. Här är en nytagen bild på Ellie från idag (hon kmr dampa på mej för ja lägger ut den här  ):

Visst har ja en snygg kompis? Hon e spiderman på bilden så ni vet.  

Nu e ja hemma å tar det lugnt, pappa tanka nyss på min mobil så ja kan smsa å ringa igen!   Ska kanske ut å dricka me Malin å nån mer ikv, vi får se hur de blir. Men ja uppdaterar mer sen. Ha det!
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards