Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Daniella - 14 juni 2011 15:12

Nu har mamma å ja ställt in nya byrån på mitt rum å tagit ut den gamla. Men har inte resat ut den gamla helt å har inte lagt i nå saker än i den nya. Men det kmr!  
Saknar redan mina små höna-pönor! :/ Hoppas dom är smarta å gömmer sej om dom hör lr ser nån rovfågel! Ne, nu ska ja nog käka lite.
Puss'N 

Av Daniella - 14 juni 2011 12:48

Hejhej, ja gick upp före kl sex idag för ja åkte me pappa in t v-ås när han börja jobba. Vaknade tio i sex å gick ner å åt en kiwi, sen gick ja ut å öppnade ute gården åt hönorna å väckte dom. Små pratade lite me dom å sa åt dom att ja skulle hem t mamma å att dom skulle springa in ifall dom ser lr hör nån rovfågel!  
Vi svängde iaf förbi donken när vi åkte t mamma så ja fick min toast! Kom hem t mamma vid kvart i sju å käkade upp min toast. Sen la ja mej i sängen å kolla tv tills halv nio ungefär, då somna ja! xD Å sen vaknade jag vid halv tolv igen av att mamma väckte mej. Känner mej jätte slö idag, å de verkar inte va så jätte varmt ute idag? :/


Btw, igår snacka ja me Anita i telen (hon vi hyr stuga av på åland). De va kul, har inte snackat me henne sen vi va där sist. Nu har vi iaf bokat en stuga den 17e juli-21 juli på åland!    Längtar.
Så under den tiden blir de nog en blogg paus, så ni vet. För ja kmr inte ha med mej nån data dit å att gå in på internet i mobilen där kostar ju typ hur mkt som hellst. Så den tiden får ni klara er utan mej. ^^ Men ja skriver ju så klart så ofta jag kan.


Men ja skriver mer senare, de har inte hunnit hända så mkt mer idag än. Ha det så fint så länge!
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards