Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Daniella - 15 juni 2011 12:46

Hejsan, igår kväll åkte ja ut t Hallsta å va me en kompis från kl nio till typ tre lr nå sånt.. Vi kollade på flera skräckisar. En som handlade om såna där buktalardockor, usch ja hatar såna! Skulle aldrig kunna ha en sån, spec inte på mitt rum. A big NO NO. Men det va mysigt, gillar att ha film kvällar me kompisar. ^^ Ska troligtvis t han i helgen igen å kanske ha filmkväll igen. Hmm, tror vi såg 3-4 filmer igår..  
Var jätte trött när ja kom hem, somna typ direkt ja la mej i sängen.

Idag har det inte hänt så mkt än, bara varit hemma å sovit typ. Ska (troligtvis) ut å käka med Marika på nån thai lr kina restaurang lite senare idag. Det va ett tag sen vi sågs så de ska bli kul.   Efter de så ska ja nog t pappa igen tror ja, till mina söta små höna-pönor! ^^


Visst e dom söta? xD
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards