Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Daniella - 16 juni 2011 14:34

Fick just hem Ziperall nr 2 i brevlådan. Fast den e pappas, om han nu kmr i den! Den va ganska stor på mej..    Testade den nyss (fick de, ringde pappa å sa att den kommit) å då tog ja ett kort. Den gråa e min som ja haft ett tag å den svarta e pappas helt nya. ^^

 

Luvan ser lite konstig ut på den svarta men de e nog bah för den e aningen större. Pappa behöver ju lite större än mej, får se om han kmr i den svarta nu då! xD 
Älskar min Ziperall, den e så skän å mysig. Fast lite varm nu men sen när man e lite fryssen. ^^
Puss'N 

Av Daniella - 16 juni 2011 11:12

Hej där! Inatt sov ja hos pappa igen så fick gå upp vid sex igen.. D: Va helt död i morse! Vi åkte iaf förbi donken på vägen t mamma så ja fick toast igen.    Det va kul att träffa hönorna igen, vi grävde lite mask igår men hitta bara en mask å en liten snigen (sån utan skal) å några tusenfotingar.. Å de knastrar så äckligt när dom äter tusen fotingarna. >.<'
Iaf, kl åtta idag ungefär kom Marika å vi gick t hennes avslutning. Ja tog för varma kläder så ja höll på att dö ett tag.. ;o Kom nyss hem från kyrkan dom va i.
Nu vet ja inte riktigt va ja ska gö, får väl se va som händer senare idag. Mamma ska ner på stan tror ja, men ja har inge att gö där så tror inte ja följer med. Allt ja vet är att nångång idag (troligtvis mot kvällen) ska ja duscha!!  

Btw, har ju glömt skriva om igår, ja va ju ute me Marika å käkade på spicy igår, de va gott.  Vi satt kvar där ganska länge sen gick vi runt lite å hon köpte ett par badshorts, linne å en tröja. Jag köpte en söt liten topp från Gina. ^^

Visst e den söt? ^^

 
Å visst e de snyggt me min tattoo där bak? ^^

Här kmr lite mini bilder (klicka på dom så blir dom stora)  


Här e jag, morgon trött. Fin frilla på morron oxå!


Marika igår när vi käka. ^^

 
Jag..

 
Kissemissens har så många sår nu. :/

Så, nu kom det lite fler bilder.  Men ha de så bra tills vidare! 

Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards