Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Daniella - 20 juni 2011 17:58

Pappa ringde precis å sa att han e påväg hit. Så blir nog inge mer inlägg förns ja e hos mamma igen. Får se om ja köper den där mobilen. ^^ Men nu måste ja skynda mej, han e här om typ 5 min! Åh va kul att träffa hönorna igen.
Blev ett riktigt kort inlägg men ja hinner tyvärr inte skriva mer.. :/ Datorn tar tid på sej att stänga ner. D:
Puss'N 

Av Daniella - 20 juni 2011 15:28

Tjatja, Hostar fortf som en idjut men de känns som att de börjar försvinna lite nu. Mamma åkte ner t stan en stund idag, när hon va borta så börja de spö regna här å åska lite. Från inget regn alls till jätte mkt på en gång, hörde ju knappt tvn då. ;P

 
Mamma lämna in lite av mina kläder till myrorna, sånt ja inte använder längre lr som ja aldrig användit. Ibland köper ja saker bara för att de e snyggt men sen tkr ja inte alls att jag passar i de så då blir de bara liggande utan att nån använder det.. Å de e ju så sällan folk vill köpa kläder begagnat för dom tror att de e användt eller skitigt. Men ja skulle aldrig sälja skitiga kläder, vet ju själv att ja aldrig skulle köpa sånt så vrf sälja sånd då lix?.. xD

Käkade nyss köttfärssås och spagatti. Inte nån favorit mat..  Ska till pappa efter han tränat. Han slutar 4 sen ska han träna. Sen ska vi åka å troligtvis köpa en skit billig skit telefon till mej. Vill inte förlora ännu en till bra tele ifall ja e ute på kvällarna lr på fest å så.   Förra mobilen blev ju stulen på valborgs natten, ute av två jubel idjuter.. -.-'
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards