Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Daniella - 23 juni 2011 23:00

Ett kort inlägg.
Såg nyss på en film, kmr inte ihåg namnet men den va rolig. Å käka lite potatis bullar för ja kom på att ja glömt att käka idag. xD Nu ska vi kolla lite tv sen sängen. Nattinatti.  
Puss'N 

Av Daniella - 23 juni 2011 17:06

Tjatja, sitter nu hos pappa å dunkar musik så hela huset skakar.   Just nu är de "Jacco - När mörkret faller" i högtalarna!Fullt ös här å pappa försöker se tv..   Men han dunka igår när ja såg tv så han har inget att säga t om! xD Undra va man ska gö ikv? Ja stannar iaf hos pappa på midsommar har ja bestämt nu.. Men de va svårt.. Vill ut å gö nå! Men vi bor ju i skogen så...
Ne nu ska ja kolla Fb lite.. Venne om ja hinner skriva nå imorrn eftersom vi ska bort då. Ha en trevlig midsommar iaf! Ifall ja inte hinner säga de imorrn.  
Puss'N  

Av Daniella - 23 juni 2011 13:23

Morrnmorrn, va hos pappa igår å snacka me hönorna, plockade blommor å bakade kladdkake muffins. Dom blev jätte goda! ^^ Hönorna älskar smultron har ja upptäckt! Dom hoppa nästan upp i mitt knä när ja satt å åt de. Å dom åt dm från min hand när ja gav dm några.    Å så fick vi besök av pappas mostrar Barbro å Britta oxå, dom e alltid roliga att träffa. x) Vi satt å snacka massa om allt å inget, å åt mina muffins såklart.. ^^ På söndag ska ja å pappa med dom å besöka farmor å farfars grav.   Hoppas de går bra, har aldrig vart där å vet inte ens vart den e. :/
Gick upp sex i morse (va jätte svårt att vakna idag  ) å gick ut å öppna t hönorna sen åkte vi t V-ås. Å vi köpte donken toast igen, bästa frukosten som finns enligt mej!! Sen va ja vaken å kolla tv hos mamma till typ åtta, då somna jag.. xD Vaknade igen vid elva å har varit vaken sen dess.  
Bilder från igår:



Blommorna ja plockade.
   
Kladdkake muffinsarna. ^^


Barbro å britta! :)


Vad ska ni göra på midsommar? Jag kan inte bestämma mej om ja ska va hos mamma å då grilla hs hennes kompis. Eller hos pappa å åka till hans kompisar å hitta på nåt? För ja älskar ju att grilla, men hos pappas kompisar finns mina små älsklingar! (A) Linn, flipp, å alla djuren. ^^ Väldigt svårt val! Lust att hjälpa mej bestämma?  
Puss'N  

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards