Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Daniella - 25 juni 2011 22:20

Hej, har varit hos kompisarna sen igår. Kom hem vid åtta lr nå sånt idag. Igår käka ja rökt lax å färsk potatis, de e lix min midsommar mat! ^^ Senare mot kvällen badade ja badtunna med Grabbarna å Marlene. Bilder kmr i nästa inlägg då ja e hos mamma! Har tyvärr ingen sladd här så ja får över dom t datan från mobilen. Erik va ju dyng rak när ni satt i badtunnan, höll på att somna å lät som om han va i målbrottet!   Hahah, man såg verkligen hur borta han va, å skratta åt allt typ. ;P Men har tyvärr ingen bild på han då.. Får bli nästa gång! Han skvätte typ ner mej as mkt men tänkte inte på't sj tror ja. Å försökte få mej att dricka massa öl av han. Haahah men de va kul, kanske gör om nån gång. ^^ Fast då ska ja ha bikini med! Nu fick ja bada i min bh å en av grabbarnas badbrallor (han hade ett extra par, så ni fattar de. ;P) Så idag fick ja gå utan bh för den va inte helt torr. D: Aja, ja hade ju pappas ziperall så de gick finfint utan oxå!   
Idag har ja burit två helt nykläckta ankor.   Å mest varit trött. De har ju spö regnat fram å tbx idag, med varierande uppehåll. ;P
Har gosat massor med Linn idag, å hon har spytt ner mej några ggr. ^^
Å så har tjejerna underhållt mej lite, dom fick godis å kasta upp i luften å försökte fånga i munnen. Hahah de gick inte så jätte bra men dom va väldigt envisa så tillslut klara dom jätte många!   (venne vrf den smileyn kom dit men så fåre va!)
Sover hos pappa inatt, ska nog t mamma imorrn tror jag? Får se då. Men aa, stannar jag här så kanske de blir dålig uppdatering igen. Men så fort ja e hos mamma kmr de iaf bilder!  
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards