Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Daniella - 15 juli 2011 22:45

(2 dagar kvar tills ja åker t åland. Ja åker dit med pappa på söndag! :D Men under den tiden så blir de inge blogginlägg här tyvärr. :/ Kmr hem på torsdagen igen tror jag. :) De ska bli skönt att kma iväg dit igen!)

Hej, blev inget inlägg igår. (har ja för mej? orkar inte kolla).. Men ja va iaf på stan med mamma å så bjöd hon på Spicy hot mat! Tack mamma.    Det va jätte gott, thai å kina mat e verkligen den godaste maten ja vet! Sen åkte mamma hem å ja åkte t en kompis. Träffade en från klassen på bussen, han rå vinka när ja skulle av så ja visste vart ja skulle hoppa av! xD Sen va ja hos Fredrik hela kvällen, till typ tio-halv elva lr så? De va kul, vi hade en liten film/mys kväll.  
Sen när ja kom hem va ja faktiskt så trött så ja orkade inte starta datan å skriva nå här, tyvärr.. ^^
Idag har ja bara varit hemma, å mina kusiner+moster har vart här idag. Dom tog med blomjord t oss. Mina kusiner e så söta, Emilia har sagt att hon vill sova hos oss nångång å ha en mys kväll med oss. De lät så sött, ska bli kul de. ^^ Jesper va snäll å glad nästan hela tiden. Men han blev lite ledsen när han blev hungrig bah.
Sen har ja inte gjort så mkt va? Ne de har varit ganska trökit väder idag!  

Här e lite bilder från igår:

Igår va ja randig. ^^

    
Jag i bussen, påväg t stan igår..

 
Den där killen va ju fett skön, han stod på stan å spela. Hab hade tejpat ihop massa instrument själv så spela han på alla samtidigt, å han va duktig. Kände igen typ alla låtar han spelade. ^^ De samlades massa folk kring han å fotade å filmade.. Tror de va fler än jag som tyckte han va kul å bra! x) De stod tumblr.com på hans brevlåda som han hade med sej.. venne vrf, de va nån konstig sida.. Gå in å kolla om ni vill.

Nu ska ja borsta tänderna sen typ lägga mej tror ja, e lite trött faktiskt. Men ha de s fint, nattinatti.
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards