Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Daniella - 25 juli 2011 23:22

Hej, blir kort nu för batteriet e snart tomt på datan..
Har träffat Anna, Vacchi å John ute ett tag idag men de va väl inge spec kul.. Sen har ja setat ute me mamma å varit inne å kollat tv m.m Satte upp en affich på min dör! ^^

 

Nattinatti, nu ska ja nog sova.. Höres väl imorrn antagligen.  
Puss'N    

Av Daniella - 25 juli 2011 13:46

Hejhej, ja låg så skönt i sängen nyss å så kmr Anna, John å Vacchi hit å drar upp mej ur sängen för att ja ska kma ut å stå å snacka me dom några min bah.. Kändes de värt? D: Haha fast de va ju ett tag sen ja träffa dom, spec Vacchi så de va väl lite nice ändå! Men nu e ja tbx i sängen.  
Idag har de inte hänt så mkt va ja vet. Ska nog träffa en kompis senare , när ja e lite piggare. ^^ Men nu ska ja väl fixa mej lite, har feting ont i en av framtänderna pga min tandställning. De värker å gör ont när ja råkar tugga där lr bita ihop med den tanden! :/ Men de försvinner väl om nån dag..   
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards