Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Daniella - 31 juli 2011 18:14

Lyssnar på musik å trökar, duschade nyss så ja luktar ju iaf gott nu! De e ju alltid ett plus. Skulle ha varit me en kompis idag men så verkar de inte bli, fan hatar när folk sagt att man ska ses sen kan dom inte ens svara när man smsar dom, å så skiter dom helt i de.. -.-' Har varit ute å grävt upp nå buskar med mamma å grillat idag iaf. Men inge kul direkt, vill hitta på nåt.
Btw ja släpa in data högtalarna i badrummet för ja kände att ja ville inte duscha utan musik idag! D: Så de blev skönare då. ^^
Nej nu har ja nog fan inte nå mer att skriva. De e sjukt va tråkig dag de varit idag?

 
Bild från i torsdags tror jag? Dennis hade tydligen gjort ett fint fylle köp.. Ett par byxor som de skulle rymmas minst tre av honom i! Haha, fult x)


Här e utanför mej, såg de idag.. De måste ha legat nån cykel där. Men de e så cool för avtrycket e i sand, hur lyckades den me de? D:
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards