Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Daniella - 20 augusti 2011 22:34

Hej, igår va ja hos en kompis å sov över där tills idag. Vi hade fredags mys å kollade film å mös. De va jätte mysigt å roligt att vara där. ^^ Sen idag skjutsa han hem mej å bjöd mej på donken först, så gulligt.
Vid tre kom pappa å vi åkte till Johnas å Marlene (där vi e kvar än å ska sova över här inatt). Vi har käkat kräftor idag å de va jätte gott!    Jobbigt bara med skalet, så hårt å drygt. Mina fingrar va som russin efter ja skalat typ tusentals.. Å rev mej på handen några ggr.. :/ Hehe, men de e väl sånt man får leva med, eller?   
Nu sitter ja å Stephanie å moffar chips medans vissa andra badar i tunnan! Haha, ha de fint så skriver ja mer när ja kmr hem.
Puss'N

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards