Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Daniella - 23 augusti 2011 19:43

Hejhej, ja e så skoltrött redan så ååh.. Hur fan ska ja klara av ett helt år till? D: Jag bytte ett av mina iv val idag, de va för mkt prata inför klassen på engelska som ja hade valt först. Så nu valde ja nån friskvårds sak, hoppas läraren e bra där å att ja trivs lite! Imorrn får vi datorerna   å vi ska ha en introduktion lr vafan de nu va på 3 hela timmar efter vi slutat!!! D: Aja, får väl hoppas att ja överlever ändå. ^^
Sov hos bby inatt, de va mys. (A) Saknar honom nu, ja trivs bra med honom! Ska nog dit i helgen igen, om ja får. ^^ Vi kollade film sen sov vi, å gick upp halv sex för att han skulle hinna skjutsa hem mej.   Ska kolla tv nu sen sova så ja orkar upp imorrn.

 
Sminksmink..

 
Min fiina keps. ^^

 De va dimmigt när vi åkte hem imorse!
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards