Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Daniella - 25 augusti 2011 20:36

Hejsan, idag hade jag friskvård på schemat. De va nytt, och faktiskt ganska roligt!   Även fast de e som idrott..   Vi hade massa olika aktiviteter å de blev svettigt! Det va en väldigt liten grupp med trevliga människor, om de fortsätter som idag så tror ja ja kommer trivas där. Det känns faktiskt bra.
Sen fick ja skippa sista lektionen för ja hade så ont av m-värken tyvärr, å de va ju bild så de va tråkigt.  
När ja kom hem å vilat så gick ja t affärn med Diana igen å köpte godis. Hon tycker det är jätte roligt att gå med mej till affärn eftersom de e bara hon och jag. x) Vi  gick dit sen kom pappa å hämtade oss i bilen såå vi fick skjuts hem. Diana va jätte blyg för pappa men sen skröt hon för alla att hon åkt i en jätte stor bil med mej å min pappa. De va ja pappas stora jobb bil.   Hahah så hon va stolt å glad iaf, å vill gå t affärn me mej snart igen sa hon! xD 
Sen åkte pappa t elgiganten å kolla om mobilen ja ville ha fanns å de gjorde den. Så han köpte den sen fick ja betala när han kom. Toppen att ha ny mobil nu!  
Tkr om min fina mobil som ja redan har oxå men den har börjat bli så himla seg på sistone. :/
Btw så blev pappa nog lite avis på min skol dator, han ville inte slita sej från den riktigt. ;P Hahah!

Just nu sitter jag å kollar på fångarna på fortet på tv fyra. Å ska nog stänga av datan å lägga värmedynan på magen ett tag. Vi höres!  
Puss'N 

Av Daniella - 25 augusti 2011 09:26

Hejhej, sitter på lektion i skolan nu å skriver om viktiga faktorer för att må bra på arbetsplats.
Har sket ont i magen å vill bara hem nu, vet inte vrf ja har m-värk nu när ja tar vanliga piller. Ska ju ha M om en vecka, hur ska de bli då? Aja, får väl se sen.
Nu ska ja lyssna lite mer å va med på lektionen. ;P
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards