Alla inlägg den 29 september 2011

Av Daniella - 29 september 2011 09:43

Hejhej bloggen! Idag e ja sjuk, förkyld å feber när ja vakna. Vaknat flera ggr inatt av att ja inte kunnat andas genom näsan.. D: Inte så kul, sen börjar min m-värk smyga sej på nu känner jag. Kul att få den lagom till helgen som ja planerat massa saker till!  
Igår bakade ja iaf sockerkaka med mamma. De blev kardemumma smak på den, längesen ja åt faktiskt! Så den vart jätte god.   Sen bjöd moster ut mej å mamma på Spicy hot igår kväll. Älskar den maten, tack. ^^

Idag blir de nog bara att vara hemma i sängen å vila. Krya på mej!

    Gammal bild (jag vet). Men roligare att ha nån bild med än ingen alls?  
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards