Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Daniella - 15 oktober 2011 19:38

Tjenare, nu kollar ja på tv men funderar på att starta nån bra fim. Men de dåliga är att de enda filmer ja har hemma som jag inte sett tidigare e skräck å läskiga filmer å ja tkr inte om att se på dom själv. De e för läskigt då ju.. :/
Får se hur de blir me film tajmen..  
Gå å hämta dricka nu, blir nog sista inlägget idag. He de så fint.
Puss'N  

Av Daniella - 15 oktober 2011 16:21

Hejhej, igår va ja på fest me Carro å träffa massa kändisar (folk ja kände) på festen vi va på. De va ganska mkt folk där ett tag å stökigt men annars va de kul!  
Blev roligare lite senare på kvällen, vi hade iaf kul. Men polisen kom å avbröt festen vid ett ungefär för nån granne klagat.. Och för att några va så smarta å stod ute på gården å börja bråka, men nog om de. Förutom de så va kvällen fin! Fick höra av nästan alla tjejer hur fint hår jag hade! xD
Sen tog ja iaf sista bussen t en kompis som ja inte träffat på länge och sov där. De va mys. ^^
Idag när ja kom hem (fick skjuts) va mamma inte hemma å de låg ett platt paket t mej på bordet som kommit me posten. De va sjalen ja vann i en blogg tävling som kom!  

 
Bild på mej från igår (å mitt finfina hår). ;P

 Sjalen ja vann, ser bättre ut irl.  
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards