Alla inlägg under oktober 2011

Av Daniella - 29 oktober 2011 12:03

Hejsan, vaknade för en timme sen å nu ligger ja i sängen å kollar tv. Ska väl duscha strax oxå.
Ja har jätte ont i vaderna, har haft det i tre dagar nu. Jätte obehagligt,  känns typ som att senorna e för korta lr nåt.. Funderar på att beställa tid hos familje läkaren. Men då hinner ju säkert dehär gå över innan dess.. -.-'
Men nu har ja inge mer att skriva, kanske skriver mer senare. Vi får se.  
Puss'N  

Av Daniella - 28 oktober 2011 20:28

Hejhej, kul start på lovet! Festen sket sej å nu sitter ja här ensam å lyssnar på musik å har inte ett piss att göra. Va ska man då hitta på? Har ju köpt dricka å allt lix, sen bah.. nee..? Aja, festa imorrn me Carro antagligen, hoppas att de iaf inte skiter sej!!  
General knas i högtalarna just nu, ska ta en muffins tror jag!
Puss'N 

Av Daniella - 28 oktober 2011 18:06

Hejhej, idag har de inte varit många inne å kollat på min blogg alls! Brukar va betydligt fler, va äre som händer?  Hahah ne men de går väl upp å ner.  
Idag va min sista dag på praktiken, kändes jävligt skönt men ändå tråkigt för ja kmr sakna barnen!   Menmen, ja får väl hälsa på nån dag. Fick massa kramar idag. Bjöd på muffins oxå å de va en succe (lr hur de nu stavas..), alla älskade mina muffinsar. Sen fick ja väl okej betyg på praktiken tror jag.
Sen har ja iaf varit på stan å träffat Simon å Babben. Fick skjuts hem av pappa sen, han köpte även spicy hot mat med t mej, glad!  
Nu e ja hemma hos mamma å sitter i sängen å lyssnar på musik.. Letar väl nån fest, ska troligtvis dricka med en kompis ikv om vi nu hittar nån fest! Verkar fan va svårt, alla ska ut på krogen lr sitta hemma å typ röttna. D:

 Happy halloween föresten. De e idag va? Fått höra massa olika dagar.. D:
Puss'N       

Av Daniella - 27 oktober 2011 19:36

Tjenare, Idag vart de först kma lite försent t praktiken. Sen hem å vila en snabbis bara innan ja drog t skolan. Där hade jag bild. Ska rita av mej själv som serie tecknad typ, inge vackert! xD Ser fan ut som McDonalds skylten ju! Målat gnall gult hår på ett riktigt rött papper..   Fick veta att nästan alla fått sina skolkataloger utom jag typ.. D: Bara för att ja inte har engalska så ja kunde få den där. Men ska kolla om Aniela e i skolan imorrn (trore va hon som hade hand om de) så ja kan få min katalog oxå. Vill ju ha den!!   
Efter skolan iaf  så träffade ja några kompisar, men inte så mkt hände då..
Har varit fett seg hela dagen idag fan, riktigt sliten. Nästan så ja kunnat somna ståendes!   Sen börja en kompis tjafsa om en sak som blev större å blev ett bråk, fattar inte hur vissa orkar.. Å att hota är ju inge vidare bra ide? Aja, ja orkar inte ta de nu. Är såpass snäll iaf att ja inte säger nå namn här lr säger va de handlade om. Även fast ja e riktigt irriterad nu asså..

Imorrn e sista dagen på praktiken. Riktigt tråkigt tkr ja faktiskt, kmr sakna alla där. Måste hälsa på några ggr!! Har iaf gjort muffins (med mamma) nu som ja ska ta me t praktiken imorrn! Hoppas dom gillar de, gjorde glutenfria så att även ja kan va med å äta dom. ^^  Imorrn går jag 8-14, skönt att sluta tidigt. Ska sen ner på stan å träffa några kompisar.  
Men nu kmr ja faktiskt inte på nå mer att skriva.. Men ja trk ja skrev ganska mkt den här gången! Jämfört mot många andra gånger iaf. Ni får ha de så fint. Nattonatti. 


Jag är trött och seg, därav denna bild! xD
Puss'N 

Av Daniella - 27 oktober 2011 14:19

Hejhej, ja e seg som fan idag. Sov över hos en kompis igår. Drf inlägget blev som de blev på slutet.. Men ja skrev väl nåt om muffins? Vi ska iaf baka muffins idag å sen ska ja bjuda min klass på praktiken eftersom de e sista dagen imorrn.   Nu ska ja t skolan å ha bild..
Puss'N 

TV!

Av Daniella - 26 oktober 2011 21:01

Morrnmorrn, lr god kväll kanske.. Har inte hänt nå kul alls idag!   Hoppas morgondagen blir bättre, då börjar jag lite senare. ^^ Men har skola på eftermiddagen, ska höra om ja får va på praktiken ist eftersom de e min näst sista dag där. Får hälsa på dom sen, kmr faktiskt sakna den praktiken! :/
Ska göra muffins å bjuda på...
Nej nu måste ja tydligen sticka :O Puss! 

TV!

Av Daniella - 26 oktober 2011 21:01

Morrnmorrn, lr god kväll kanske.. Har inte hänt nå kul alls idag!   Hoppas morgondagen blir bättre, då börjar jag lite senare. ^^ Men har skola på eftermiddagen, ska höra om ja får va på praktiken ist eftersom de e min näst sista dag där. Får hälsa på dom sen, kmr faktiskt sakna den praktiken! :/
Ska göra muffins å bjuda på...
Nej nu måste ja tydligen sticka :O Puss! 

Av Daniella - 26 oktober 2011 16:45

Tjatjaa, ja rubriken är vad ja lyssnar på just nu. Fett skön låt faktiskt!
Inte hänt så mkt mer än praktik idag, bara kommit hem å käkat popcorn typ.. Nu dunkar ja musik, hoppas grannen blir störd.   Hahah, söt smiley! ^^
Men ja skriver väl mer sen om de händer nå mer!! ;P


POPCORN!  
Puss'N     

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards