Alla inlägg under oktober 2011

Av Daniella - 25 oktober 2011 21:16

Hejhej, idag försov jag mej även fast ja vakna i tid.. Asså jag somnade om å vaknade för sent sen, men de gick bra ändå. Kom bara 20 min sent typ. Första lektionen idag var bild, sen friskvård. Jag fick bara träna armarna typ idag, så kmr ha träningsvärk i dom imorrn. Tror ja fått nån liten stukning i foten nämligen, har haft jätte ont i vänster foten å knappt kunnat gå på den några dagar men de börjar gå över nu så de va nog inge allvarligt.  
Sen åkte jag hem å käkade innan ja drog t praktiken. Idag har det varit fett kallt ute, va tvungen att cykla t praktiken ändå. D: Men de funkar nätt å jämt än så länge iaf.   Sen drog ja hem å efter de ha inte så mkt hänt. Bara varit hemma å lyssnat på musik å typ smsat me folk..
Nu sitter ja å kollar på värsta pojkvänsakademin lr va de nu heter, vissa av killarna vill man ju bara klappa till!   Å vissa av tjejerna bör rycka upp sej å sluta va så desperata typ.. x) Menmen, deras liv, dom får väl göra hur dom vill, inte sant? ;P

HÄR KMR EN BILD BOMB!
(Vissa bilder blev åt fel håll, men de får ni nog stå ut med. Hinner inte vrida dom nu. Hoppas ni ser va de e på bilderna iaf ;P)

 
Min vanliga/riktiga hårfärg. Hemsk eller hur? 
 



Jag ute. Börjar bli riktigt kallt nu..

 
Juri testade min ziperall, snyggt va? ;D

    
En mobil som pajja lite i helgen som var.. o:

 
Hade magkatarr i helgen när vi drack så han som bodde där laga pyttipanna t mej. Tyckte de va ganska gulligt i och med att ja inte kände han då. ^^

 
Redan uppe i 446 kr, mer blev det. Dyra taxisar!

 
Jag å Carro.    Den bjuder ja på. Så sött ^^

 
Outfitten ja hade i helgen, första gången ja drog på "fest" i mjukisar! xD Men va ju så trött å fryssen i början.. :P

 
Blommorna jag valde till farmor och farfar.   

 
Bild på mina vackra hönor!    Dom e så tama å sociala nu så de e inte klokt! Puss på dom.

     
Bild ja tog vid svartån. Tyckte det var så fint.  
Puss'N  

Av Daniella - 24 oktober 2011 21:12

Hejhej, varit ganska seg å slut efter helgen. Men de e bara ett tecken på att helgen faktiskt varit chill, vah?  
Varit på praktiken idag som vanligt. Men innan ja drog dit besökte jag tandhygienisten, de gick fint där. Fick beröm för ja har börjat med flour å börjat käka frukost ibland! (A) Sen åkte ja förbi stan å gick in på donken påvägen t praktiken. Tog en toast, så sjukt gott ja fattar inte! Nu har ja säkert gått upp i vikt igen men vafan.. De går väll att gå ner igen, right?    Hmm, va lång bloggen blivit, typ avlångare än förut. De stod nå om de när ja skulle skriva inlägget? Men ja orkar inte kolla va de va så aa..
Lyssnat på musik ett bra tag nu, de e chill.

 

Funkar det? Annars är länken (till de ja lyssnar på nu):
http://www.youtube.com/watch?v=5qEnTRC6gik&list=FLkXoGjE7uIVqBgWAAWUQDRA&index=6
Puss'N 

Av Daniella - 23 oktober 2011 22:13

Hejhej, helgen har varit toppen faktiskt! Trodde den skulle bli helt kaos först sen tjata ju Carro på mej att hänga me t Sura sen vart den helt plötsligt bra. Haha, vi får ses flera ggr hörrni (ni som va me i helgen menar ja ju då såklart?)  
Har fett ont i nacken å ska väl slagga nu antar jag.. Besökt farmor och farfar  idag oxå. Valde fina nejlikor i annorlunda färg till dom denna gång, älskar er.
Sen bara dunkat musik sen ja kom hem. Tror ena högtalaren är aningen spräckt, nåt som vibrerar i den på hög volym. Men nu avslutar ja detta inlägg och säger god natt.
Puss'N 

Av Daniella - 22 oktober 2011 13:34

Hejsan! Igår kväll/natt drog ja å Carro t Sura å "chill festa". Kände ingen där förutom Carro, men kvällen blev nice! Va vaken t strax efter sju på morgonen.. Fick magkatarr när ja va där så Per (som bodde där) ställde sej å laga pyttipanna t mej, haha ofta inte gulligt? xD Sen slapp ja ha den smärtan i magen iaf. Venne när vi drog därifrån men taxin kosta iaf ungefär 650 kr t v-ås! Som tur va slapp ja å Carro betala nå, vi hade ändå inge pengar på oss. ^^
Sen tog vi natt bussen vid 6 kanske å åkte hem. Somna ett antal ggr på bussen. Vaknade hållplatsen innan ja skulle av som tur va! Somna som en stock (lr hur man säger) när ja kom hem!  
Nu sitter ja i sängen å e fortf aningen yr...?
Puss'N  

Av Daniella - 19 oktober 2011 21:23

Hejhej, idag har varit en helt vanlig tråkig dag. Varit på praktiken sen hem å kolla tv å varit död typ.. Imorrn är det föreställning på min praktik, som gycklar gruppen trix är med i och har ordnat.  
Nu kollar jag på efterlyst å de e hemskt ju, vill inte titta! Ska kanske byta kanal. :/
Nattinatti.
Puss'N 

Av Daniella - 18 oktober 2011 16:36

Hejhej, idag har de bara varit regnigt å kallt ute. Skit väder med andra ord! Cykla med blött hår till å från praktiken så nu blir ja väl ännu mer förkyld igen.. -.-'
Har varit i skolan idag på förmiddagen, det va fys pass på lektion så blev ap trött å svettig. D: Va tvungen att åka hem å duscha innan praktiken så blev lite sen dit, men ja stannade där lite extra länge sen oxå. Sen spö regna de när ja skulle hem, kul..
Nu ska jag kolla film å ta de lugnt, e ganska slut efter idag! Ska väl komma på nån aktivitet ja kan ha med klassen på min praktik oxå, tänktänktänk danjella!!  


Puss'N   

PS. Det är jävligt svårt att glömma dej när du ringer mej! Å om en liten skit sak dessutom. Fattar inte hur fan du tänker. Låt mej glömma dej då, de va ju de du ville. Fast det är jävligt svårt lovar jag dej. (Riktat mot en spec person, om du läser vet du vem du är!) 

Av Daniella - 17 oktober 2011 20:27

Hejsan, känner att ja börjar bli mer förkyld igen å de e inte kul alls! :/
Varit på praktiken som vanligt idag å min lärare från skolan kom å hälsa på, de gick väl okej å snacka me henne..
Sen har ja åkt me pappa å hämtat min mobil från lagningen, hoppas den funkar som normalt nu då! Annars blir ja ledsen.  
Nu dör datan snart å ja orkar inte starta strömmen t den så får avbryta här, skriver väl mer i nästa inlägg. ^^
Puss'N  

Av Daniella - 16 oktober 2011 10:58

Hejsanhejsan, har nyss vaknat typ. Så de har inte hunnit hända så mkt än så länge idag.. Sitter i sängen å dricker oboy å kollar tv! Funderar på att starta nån film ist, finns inte så mkt att se på tv den här tiden.  

Men ja skriver kanske mer här senare, kmr inte på nåt att skriva om just nu..
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards