Alla inlägg den 6 november 2011

Av Daniella - 6 november 2011 19:05

Hejhej, nu sitter ja hemma igen å ja känner mej sjukt trött/seg. Har varit hemma i ca en timme nu. Igår kväll drog ja t en kompis å chilla, sov över där tills idag. De va rätt chill, skönt att bah tare lugnt.   Vi sov/låg å drog oss rätt så länge, men ändå är ja seg nu.. Hmm, nyss käkat mat har ja ju oxå! De va potatis å köttfärs limpa idag, å nån god sås. ^^
Åhh shit nu e min mobil sådär störd å konstig igen. Den typ förlorar touchen på vissa ställen ibland. Så nu kmr ja inte in på den för de går inte att skriva in lösenordet.. D:
Men ni får hare så trevligt ikv då, har inge mer att skriva om just nu.
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards