Alla inlägg den 7 november 2011

Av Daniella - 7 november 2011 19:12

Hejsan, ja hade tänkt skriva ett inlägg här tidigare idag men de blev inte så. Skulle skriva de när ja va i skolan men sen fick vi inte ha datorerna uppe så de hann inte bli nåt tidigare tyvärr. Men de kmr nog bli lite färre inlägg nu när skolan börjat igen. Kändes jätte konstigt å jobbigt att gå t skolan igen!   Har ju haft lov veckan som varit nu, å de 6 veckorna före de hade jag praktik. Så de var 7 veckor sen ja gick i skolan, känns inte bra att vara tbx kan ja lova. xD Skönast med lov, men annars ganska roligt med praktiken. ^^

Pappa kom över efter jobbet å så åkte vi t affärn så köpte han ett nytt buss kort åt mej. Nån jävel stal ju BÅDA mina två busskort på festen i fredags. Hade ett busskort med vuxen resor å ett med barn resor. Va ju typ resor för runt 200 kr på dom!   Asså varför är folk så jävla idiotiska å går å rotar i jackfickor å stjäl saker på en lokal fest? De va ju tydligen fler saker som e borta, inte bara mina saker. Så de va väl nån fick tjuv som kom dit.. -.-' Glad över att ja inte lämna mobilen i fickan så att den oxå kunde bli snodd!!  

Just nu sitter ja i sängen å kollar på "den svagaste länken" å har allmänt tråkigt. Nån som har lust att kma å roa mej? (A) Tagit massa fula roliga kort på web camen, här e en på min tunga! xD (där ser ni hur tungan ser ut när den e splittad   haha.)
 
Dom bilderna bjuder ja på!
Puss'N     

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards