Alla inlägg den 21 december 2011

Av Daniella - 21 december 2011 21:12

Äntligen jul lov! Så skönt att slippa skolan, men lite hemskt att det är sista jul lovet man nånsin har.
Gick på stan med Matilda ett tag efter avslutningen, sen träffade vi Tim å ja tog hål i örat.   Kul att ha ett till hål, seriöst ja kan helt ärligt säga att jag inte kände alls när hon tog hålet! Man brukar ju känna ett stick iaf men de enda va att jag hörda ett litet klick. Men kände inget alls, jag vill ha egna sånadär håltagar pistoler! D: Pappa betalade iaf hålet, tog bara ett till den här gången. Ska nog ta två till senare, har ju 3 i ena örat å 1 i andra nu. Vill ha 4 i ena å 2 i andra.   Nån som vet nån sida man kan köpa såndär håltagar pistol? Tipsa mej gärna då! ^^
Sen åkte jag å Tim hem t mej å kolla några filmer å jag somnade flera ggr. D: Tror de e de att ja börjar bli sjuk som gör att ja blir så himla trött nu. :/ Men de va iaf kul med filmkväll igen. ^^

 
Tog precis en bild på nya hålet. (Det översta).    Riktigt nöjd!
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards