Alla inlägg den 3 januari 2012

Bloppis-annons
Av Daniella - 3 januari 2012 18:25

 

Skridskor CCM med taggar fram + vita skydd.
Använda endast en gång, väldigt fint skick.
Storlek 8, som storlek 38 skulle jag säga.
150:-

Inlines Salomon med broms på höger sko.
Justerbara, från storlek 33-38.
Lite repiga, använda en säsong.
300:-

Mejla mej vid intresse.
Daniella_caroline@hotmail.se 

Sport & Fritid, Säljes - Västerås (Västmanlands län)
Pris:    150:-
 
Av Daniella - 3 januari 2012 17:48

Hejsan, va alla ska puffa mej på facebook då! Varenda gång ja loggar in så är de asmånga puffar. D: Sluta upp med de allihop!! Ska knuffa omkull alla som puffar mej. ^^
Satte mej nyss i soffan med datan i knät å mitt knä håller på att brinna upp. Datahelvetet blir ju ap varmt undertill! Ska snart gå in t mitt rum å lägga värme på magen å kolla tv, bah tat lugnt.
Puss'N 

Av Daniella - 3 januari 2012 13:22

Tjatja, sitter här i min säng å bygger pärlplattor för fulla muggar! Kmr inte på nå fler fina mönster snart, har gjort så mkt redan.. 
 
Blir nog bara hemma idag, har cp ont i magen idag oxå så har ingen lust att göra nå när ja inte ens kan stå rakt. Skulle fan nästan gö vad som helst för att slippa den här hemska m-värken, så ont har jag!!  
Mamma är t affären så just nu e ja ensam hemma, lite trök.. Ingen att klaga för!   Å ja, ja tkr att alla får klaga när dom verkligen har ont! De e inge fel att klaga lr gnälla då. ^^
Puss'N   

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards