Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Daniella - 5 januari 2012 20:17

Hejhej, duschade för en halvtimme sen ungefär å mitt hår är fortf lika blött som det var när ja stod i duschen typ! Fattar mej inte på mitt konstiga hår, önskar att håret mitt växte snabbare så att blonderingen försvann helt! Det är den som gör att mitt hår aldrig torkar å att ja inte kan borsta de alls när de e blött.. Har typ en dec av min egna hårfärg ute nu.. Funderar på om ja ska orka klippa mej nåndag. Vill inte gå t nån dyr jävel när ja bara vill toppa ju, nå tips på nån billig å bra frisör?  
Åt nyss en jätte maräng, så sjukt gott! ^^
Nu sitter ja i sängen å har ont i nacken å huvve å kan inte andas genom näsan. Har varit sjuk genom hela jul lovet, kul.. -.-'  Helt sämst!  

Har btw varit på stan me mamma idag å käkat Spicy, jätte gott vare!   Sen drog ja me en kompis t erikslund å shoppa lite, nån present t pappa å så en mössa å maräng t mej! ^^  
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards