Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Daniella - 16 januari 2012 21:54

Hejsan, köpt en ny energydrink som ja inte smakat förut. Hustler heter den, den va väldigt söt men faktiskt rätt så god. ^^ Fin burk va de oxå, finns på Netto affären. Kanske lägger upp nån bild sen om ja tar nån bra dvs.  
Varit med Matilda idag, vi va runt lite här å där. Sen kom ja hem vid halv nio lr så iaf. Börjar åtta imorrn, hur ska ja orka? D:
Nu ska ja tydligen gå å borsta tänderna oxå, måste väl sova ikv. xD
Puss'N 

Av Daniella - 16 januari 2012 08:02

Hejhej, har varit ganska off här. Haft mkt å göra under helgen kan man väl säga.
I fredags kom Johanna hit och sov hos mej.   Vi skulle festa men puckona fixa ju så dom blev utslängda så vi fick dra hem igen å då hade vi bara en filmkväll hemma ist. Sen på lördagen åkte jag med johanna till Sala. Vi missade tåget med 5 sek typ. De började röra på sej precis när vi kom ut till de. D: Så vi fick vänta å ta bussen ist.
Sen träffa ja en annan kompis i Sala som ja sov hos till på söndagen. Han bjöd på kina mat.  
Fick skjuts hem sen av pappa så ja slapp ta tåget. Gjorde wok t mej å pappa igår. Den ja gjorde t han blev sjukt stark, höll på att dö när ja smakade den! D: Men har tyckte de va toppen, så den blev asså bra. xD
Min vart dock godare tkr jag.  
Nu ska ja iväg t skolan. kanske skriver mer senare. Får se.
Puss'N    

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards