Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Daniella - 18 januari 2012 19:12

Tjenare, varit på Netto butiken, biltema å donken med pappa nyligen. Blev några energi drickor, zingo, julmust, smultronsoda, för korta leggins å popcorn på netto. Strips, cheesburgare å en liten jordgubbs shake på donken och lite grejer t pappa på biltema... Vindrutetorkare å sånt t bilen.  
Nu vet ja inte riktigt va ja ska göra resten av kvällen, får väl bli att bara tat lugnt å lägga mej tidigt ikv. Imorrn ska ja upp å t skolan redan 8 fast ja börjar 8.40 D: Men vi ska prova ut studentmössor på morgonen så de måste ja ju va med på!! ^^ Hoppas man hittar nån snygg som ja passar i!  
Slänger in lite random bilder här bara för att de känns ganska tomt på bilder i bloggen just nu! xD

 
En bild ja gjorde på bilden. ^^ Fick berömm för den! :o


Flätor! ^^

   
Oh lala? ;P

 
Johanna å jag i fredags! :)

 
Hustler!! ^^

   
Nån mupp bild.. 
Puss'N 

Av Daniella - 18 januari 2012 09:58

Hejhej, lägger ut en bild i detta inlägg på min tatuering för ja vill ha tips! Jag har ju en tribal i svanken men funderar på att lägga på nå mer. Hade tänkt en grön fyrklöver nånstans runt om den lr så. Vart å hur stor isf? Å ni får gärna kma med flera tips, typ om de skulle va fint med något annat i min tatuering lr runtom. Gärna något i färg då ja vill "liva upp" den lite granna.   

Just nu sitter ja på svenska lektionen i skolan å fick just veta att vi inte har nästa lektion (religion) så ja har lång lunch rast idag ist, skönt de. Men venne riktigt va man ska hitta på då, kmr väl på nå. ^^
Men här kmr bilden på min tattoo, svara gärna på vad jag skulle kunna lägga till å hur stort å vilka färger m.m  


Puss'N    

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards