Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Daniella - 31 januari 2012 18:05

Tjatja, mamma va t affärn för ett litet tag sen å köpte med sej grillad kyckling t mej. Bara för ja tkr om de å ja e sjuk å har vääärldens ont i magen!   De va iaf gott, nu e ja mätt ett litet tag till.
Levererade kakor t en kompis idag, skönt att kakorna går åt. ^^ Va kul att träffa henne även fast de bara va några minuter, längesen vi sågs men de ska vi försöka ändra på.  
Pappa skjutsade hem mej igen efter de, hade så himla ont i magen så ja kunde knappt sitta normalt på bussen dit. Så de va skönt att få skjuts!
Fick dessutom en tid på um nu, men de va på alla hjärtans dag kl halv sju. NO WAY att ja tänker spendera min alla hjärtans dag själv på um.. Sa att ja måste ändra tiden, får se vilken tid ja får nu då.
Puss'N  

Av Daniella - 31 januari 2012 10:52

Morrnmorrn, inatt har ja inte alls sovit bra. Vaknat hur många ggr som helst av att ja haft så ont att de känts som ja ska spy lr nåt, de känns inte bra. Vaknade senast nio å kunde inte somna om då då, tagit värktablett nu så just nu står ja ut. Sitter i sängen me ärtvärmaren på magen, vad skulle ja göra utan den?! Ska önska mej en till i födelsedags present för min börjar bli sliten, men dom e rätt så dyra tyvärr.  
Varning! För er som inte vill läsa om min mens å när ja klagar så bör ni sluta läsa här.
Har nog aldrig i hela mitt liv blödig så mkt som inatt, å ja skojar inte! De va hemskt, så mkt blod! Gissa om ja va yr när ja gick upp imorse. ;o Drömde nån mardräm oxå men kmr inte ihåg va de va, kanske lika bra de. xD
Fy va ont ja har! Å är så jävla sugen på Spicy lr choys mat!! Usch va ja hatar mens, vrf ska just ja få så himla ont för?! Å vrf e de kvinnor som måste få mens å inte män?! Fast de skulle va rätt läbbigt om män hade de men ändå, skönare för mej! Inte alls kul att ha såhär ont, å ja ja får tycka synd om mej själv när ja har m-värk!  


Ärtvärmaren!
Puss'N   

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards