Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Daniella - 14 februari 2012 10:44

Hejhej, har fått nack spärr inatt så kan typ inte vrida på huvvet nå just nu.. Sjukt irriterande att behöva snurra på hela kroppen för att kolla åt sidan bara. D: 
Nu sitter ja iaf i ljushallen i skolan å gör ingenting, skulle haft friskvård men kunde inte va med pga nackspärren, gör ap ont i nacken faktiskt! Snart har ja lunch å efter de har ja bara en lektion kvar. Idag kl 11 (alldeles strax) kmr kvarters värden å besiktar lägenheten eftersom vi ska flytta. Hoppas de inte gör nåt att de e typ tusen småhål i mina väggar!  Hängde ju upp typ allt skit på väggarna för ja inte visste vart ja skulle gö av de.. xD Men nu ska ja inte göra så mer eftersom ja får ny tapetserat i mitt rum i nya lägenheten!
Sen ska ja träffa nån kvinna å sälja ryggvärmaren till henne efter skolan, får se om mamma kmr ner t stan oxå så vi kan gå runt lite.. Beror på om min nackspärr släpper lite lr inte.  

Ni är usla på att läsa min blogg nu de sista dagarna?!?   Idag har de bara varit 3 besökare än så länge, måste va ty REKORD LÅGT antal!! Skärpning hörrni, ingen ide att ja skriver här om ingen läser de. Då kan ja ju lika gärna ha en sån där privat dagbok som man hade när man va liten.  
Puss'N     

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards