Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Daniella - 27 februari 2012 09:53

Tjenare, fy va skönt de e att ha lov! Tyvärr fick ja ingen sovmorgon för det var NÅGON (ta åt dej om du vet att de va du) som ringde mej typ 9.. Hallå de e lov, då ringer man inte före 11!!   Aja, nu e ja iaf vaken å kan inte somna om. Min helg har varit nice!   Fredag vare fest me Johanna å ågra fler, Lördag drog vi hem t mej, käkade på stan å så sen missa hon sitt tåg så hennes pappa kom å hämta sen slappade ja bah resten av dagen. ^^ Igår va ja ut t erikslund å köpte en lampa å lite småsaker! Fick ett gratis presentkort på 50 spänn.. xD Käkade spicy hot mat (take away) hos Per, pappas kompis, igår!   På kvällen åkte ja runt runt i v-ås å lite utanför med Christian, Max å Eddie(y) (?)! De va kul.^^ Kom hem vid halv två tror ja.
Idag ska ja väl packa, ja ligger efter! D: Sen kanske träffa en kompis på kvällen. ^^ Vill gö annat än att packa på lovet!!  
Lite bilder på mej å jphanna me camen!:

 
Förfesten hos mej då.. ;P

 
Snyggingar?

 
Dagen efter! Ja e vit ^^

     
Vette fan va Johanna gör på den bilden xD
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards