Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Daniella - 3 mars 2012 01:49

God kväll! Har nyss varit hos några på Hammarby. Myste med en hund å tre katter hela tiden, gissa om de va gosigt! ^^ Har varit duktig å bara drickit en breezer å en halv öl ikv, de e ganska bra för att vara mej (å för att ja hade me mej mkt mer men ja höll mej t så lite).   Men de va ju så gosigt me djuren så glömde helt bort att dricka! En av katterna tog på min rumpa med klorna ute, gissa om ja hoppa till.. xD Gjorde ju fan ont, nu har ja nog prickar på rumpan!

Sitter i sängen å försöker hålla mej vaken tills typ tre... Gustav kmr strax före de å ska sova här, om ja inte hunnit somna innan dess. >.<' Ne nu kolla tv å värma mej under täcket!
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards