Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Daniella - 4 mars 2012 11:29

Hejhej, igår vid fyra flyttade vi över det sista så nu bor vi på de nya stället. Har hittat fram t datan nu så nu kan ja skriva lite här! ;o Pappa, morbror bobby, mormor, mamma å ja va här å flyttade över saker. Fast hrm hrm en av oss klagade hela tiden å ja fick massa skäll för ja gjorde allt fel enligt denna person som ni säkert har listat ut vem de e.. Sen åkte ja ner å köpte thaimat till alla, vilken dröm att köpa thaimat för 400! Hahah... xD
Nu står nästan alla lådor inne på mitt rum å min säng i vardagsrummet, fett läskigt att sova här! Har sovit så sjukt dåligt inatt så de e inte sant... Menmen, blir att sova hos pappa lr kompisar i 2 månader framöver! Inom 10 dagar kommer iaf persienn killarna å sätter upp persienner i alla rum!

Va med David å Tom igår, åkte runt lite å kolla läget.. De va kul, skönt att komma ut lite!   Men tror ja blivit magsjuk faktiskt, spydde nästan igår å idag mår ja illa å har ont i magen, hoppas bara att ja inte smittat ner nån av dom ja va med igår! :/
Idag har ja bara legat i sängen å mått illa, å för typ en timme sen kom min kära efterläntade mens värk... Nej fy f*n för den, de passade inte bra att få de nu!    Menmen, sånt e väl livet ibland. Ska snart åka t jysk å coop med mamma å mormor, köpa en ny rull gardin och så lite mjölk å typ drickabara saker t mej eftersom ja mår illa av bara tanken på mat! Så ska försöka köpa en drick yoghurt å få i mej. ^^

 
Såhär mår ja idag..

 
Titta va långt hår ja fått   

 
Äcklig hand ja ser ut å ha...

    
Kartonger överallt...
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards