Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Daniella - 6 mars 2012 09:19

Hejhej, dayviews bara krånglar för mej. Tycker det är väldigt dåligt att inte ens deras support kunde hjälpa mej med problemet! Menmen, såhär skrev jag iaf nyss å la upp där:


Hej.

Nu är de så att det står att jag har 6 kommentarer på en bild men den bilden är borttagen så jag kan inte se kommentarerna och det går inte att ta bort dom. Jag har kontaktat dayviews support men dom kan inte hjälpa mej med det här. Dom säger bara att det finns en "markera alla kommentarer som sedda" knapp, men grejen är att det inte finns. Jag vet vilken dom menar och den finns inte där. 

Jag tycker att det är väldigt irriterande att det står att jag har massa kommentarer hela tiden. 

Så nu är frågan, ska jag ta bort min dayviews helt och skita i den här sidan eftersom det bara krålglar, eller ska jag ta bort denna och göra en helt ny? Men då kommer ju alla bilder och vänner försvinna.. :/
 



Å så la ja upp denna bild, tagen i somras på Åland. Redigerade den i dayviews egna redigerings program.
Puss'N 

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards