Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Daniella - 12 augusti 2012 18:04

Hejhej, har funderat lite. Ska ja börja blogga igen? Gör jag saker som är tillräckligt intressanta att skriva/läsa om? Har jag den tiden att skriva här varje dag som förut? Ska ja fixa en helt ny blogg? Svaret är, det vet jag inte..
Tänkte börja skriva lite smått igen, inte varje dag men när jag har tid och har något värt att skriva om. Sen får vi se om jag fortsätter eller inte. :)

Den senaste tiden (som jag varit borta härifrån) har de hänt ganska mycket. Det mesta har faktiskt vatir dåliga saker, sånt som fått mej att må dåligt bara så de är inget jag vill ta upp. 

Jag har fyllt år, så nu är jag 20. (Y) Börjar bli gammal, tycker inte om det! Menmen, det går ju inte att fylla år bakåt så.. Jag har varit riktigt gammal i en hel vecka idag kom jag på nu. Även varit inne på systemet å handlat för första gången i mitt liv veckan som var. Hahah de va inge speciellt med de, så som alla längtar efter det men egentligen är de inge spec alls.. Bara skönt att kunna köpa själv från och med nu. :)

Jag har bytt till ett mitt p-piller så nu har jag haft mens i snart 2 månader i sträck, har även m-värk nästan varje dag. Hoppas det går över å blir bra, men jag måste stå ut i 3 månader för att se om de blir bra lr om de ska fortsätta vara som det är nu. Skit att man måste vänta så länge för normala effekten. Å skit att jag valde att byta p-piller mitt i sommaren så jag inte kan bada. :(
Nu har jag testat Ceracet, Jasmin, Yaz, Novletta och nu Qlaira. Folk har ju pratat bra om dehär Qlaira men de verkar inte funka så bra med min kropp. Aja, jag får väl hoppas på de bästa å se om de löser sej efter dom här 3 månaderna! Inge kul att ha så ont så ja måste ta värkisar i princip var å varannan dag.. -.-'

Idag har jag bara legat i sängen med smärtor. Eller vi har suttit ute å grillat idag, de va gott. Men annars har jag bara varit inne å haft allmänt tråkigt. Ska väl försöka pallra mej in i duschen strax, så de inte börjar växa mossa på mej.. ;P Sen får de nog bli en ensam filmkväll ikväll igen. 

Är det någon som orkat läsa allt detta nu? De e knappt så ja skulle orka läsa de själv. Men nu har ja inget mer att skriva om, så nu får detta inlägg ta slut. Kanske fixar in lite nya bilder sen så ni får se va jag gjort under sommaren, vi får se. :)
Puss'N

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards