Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Daniella - 8 januari 2014 20:56

Hejhej, igår kväll va ja vaken rätt sent och kollade film, vaknade dessutom massa under natten av att jag hade så ont i magen så jag sov enda fram till kl ett idag. *sömntuta för en gångs skull* :$

Jag tror nästan att jag blivit beroende av varm choklad och cappuccino!? Det ärr så otroligt gott och mysigt ju. ^^ Drack typ aldrig nåt av de förut, nu dricker jag minst en kopp av både och per dag. Cappuccion jag dricker är med caramel smak så den är extra god! Börjar jag bli vuxen? Det smakar ju faktiskt lite kaffe om det och jag har aldrig tyckt om nåt med kaffesmak förut! :o
Vill ha en såndär kaffe/espresso maskin men dom är rätt dyra så jag får vänta lite med det. :)

Nu har jag precis duschat, ska bara måla naglarna sen sova tror ja. Eller försöka iaallafall.

Nattinatti :')

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards