Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Daniella - 16 januari 2014 14:37

Har rätt svårt att komma på vad jag ska skriva för rubrik på dom flesta inläggen här, vilket kanske märks om man kollar på dom. Haha, men det får va som de är nu. Spela roll om de e en bra rubrik eller inte, ja är ju inte direkt nån proffs bloggare? ;)

Iallafall, sov hos simon inatt (blev lite hastigt bestämt men de behövdes! Dels för en sak som ja inte tänker ta upp här och för jag sover tusen gånger bättre med honom) och vi kollade film igår kväll. Han köpte risifrutti å käkade då men jag va inte så sugen då, men idag blev ja riktigt sugen på de plus att de e ju kallt å millt för halsen så ja köpte de å käkade till lunch. Därav rubriken! :')

Kaffemaskinen här på w4u har varit konstig ett tag idag så de va gratis kaffe m.m Har passat på att druckit varm choklad och testat nåt som hette espressochoko eller nå liknande! De va väl ingen höjdare men helt okej för att va espresso! :)
Nu slutar jag så nu ska jag stänga av datan å dra hem.

Hare så bra, hejjs! ^^

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards