Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Daniella - 20 januari 2014 11:07

Hejhej nu är jag tillbax här igen efter en rolig och mysig helg! Tillbringat helgen med Simon, i fredags var vi ute och sladda runt i princip hela natten. Från ungefär 12 tror jag till 4-5 om jag inte minns helt fel? :o Att sladda e riktigt kul faktiskt! Måste lära mej så ja oxå kan göra de själv! ;P Fast sista timmen va ja så trött så ja halvsov typ i bilen. :$
Tkr det är konstigt att jag blir åksjuk om man åker lugnt å fint (mormors-körning) som man ska, men när man sladdar å kör som en galning blir ja inte alls åksjuk å kan tilloch med somna! :o Skumt!

I Lördags vart en riktigt slödag, då åkte vi bara å käka på donken å köpte lite gott på affärn å sen hade vi mys/filmkväll tills vi somna. ^^
Igår tog vi de oxå bara lugnt, hemma dag/kväll igen. Både kul och mysig helg helt enkelt. :* Och idag gick vi upp lite extra tidigt å så åkte vi förbi mej å hämta ettpar papper som ja behövde idag (kanske berättar sen vrf/till vad), sen fick ja skjuts t w4u så ja slapp ta bussen. :)

Snart har jag lunch, sen slutar jag vid tre.
Kom ihåg att vill ni se bilder så finns det på min instagram! Danjellacaroline :)

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards