Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Daniella - 27 januari 2014 19:42

Hallojj igen, har inte sovit hemma under helgen så har inte blivit så mycket aktivitet här då. Men nu är jag tillbax! :)
Hade filmmys på fredagen, va ute och träffa folk och sladdade på lördagen, hade en slapp och mysig söndag. Så som rubriken lyder så har jag haft en fin helg. ^^
Kan väl slänga in en bild från lördagen, en kompis tog rätt så fina bilder på bilen vi åkte i. :)
 

Just nu sitter jag och väntar på att chokladkolan jag gjorde för ett litet tag sen ska stelna så den går att skära i och äta! ^^
Har varit på w4u idag men de hände inte så mycket där, de göre sällan iof..

Btw, här är en av mina favorit låtar just nu. Inte för att det är den typen jag brukar lyssna på men jag tycker att den är så fin, både själva låten och texten. (Har aldrig lagt upp något från spotify här men jag hoppas att det funkar)
Miley Cyrus - When I look at you :

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards