Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Daniella - 2 februari 2014 19:39

Igår va ja ute på Erikslung med pappa, han köpte lite smink till mej. ❤ Sen åkte vi till hans kompis och fikade lite, blev kvar där flera timmar för dom satt å snacka chillisar, motorcyklar och datorer (suck) hehe.. Senare på kvällen kollade ja film tills ja somna!

Idag testade jag den nya concealern från Maybelline new york Fit me kollektionen, brukar aldrig använda concealer men jag verkar ha valt rätt färg och så iallafall. :) Senare på eftermiddagen gick jag med mamma till hennes kompis på "kalas", hennes son fyllde 24 år så det blev lite fika och massa prat. :)
Nu på kvällen har ja börjat fått mer ont i magen (j*vla m-värk D;) men tagit värk tablett nu så det borde bli bättre.

Imorrn har jag först en tid hos läkaren kl 9.30, sen ska jag ner och skriva på anställnings avtalet till mitt nya jobb?!! O.o Känns både spännande å roligt samtidigt som de känns läskigt å pirrigt typ. Hoppas verkligen jag kommer trivas och att de kommer gå jätte bra! :$ Sen när jag gjort det så ska jag till w4u ett litet tag, dels dra nån kopia där, prata med dom hur det blir nu och så måste jag skicka iväg ett "viktigt" mejl. :o

Känner nu att värktabletten börjar värka så ja börjar bli lite trött/seg, ska väl gå å borsta tänderna å slå på tvn och kolla på den tills jag somnar. Nattinatti, hade fint! :)

★ Glöm inte att kolla in (gilla å följ mej gärna oxå) min instagran för att se bilder: Danjellacaroline

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards