Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Daniella - 21 mars 2014 12:56

Hejhej, nu har det varit lite dålig uppdatering här igen. Har inte känt att jag haft något speciellt att skriva plus att jag inte mått nå vidare bra ett tag. Känns ungefär som jag gått in i en mindre vägg (talesättet, inte en riktig vägg).
Varit sjuk på olika sätt och tagit antibiotika, gjort ett mindre "ingrepp som jag inte tänker ta upp här, hänt saker som gjort att jag mått dåligt psykiskt också. Det har helt enkelt varit/är en jobbig period nu.

Drömmer mardrömmar/dåliga å hemska drömmar om en och samma person var och varannan natt. Kommer inte alltid ihåg drömmarna men mår dåligt när jag vaknar och känner mej bara tom. Kan dom inte bara försvinna? Blir så utmattad och ledsen av allt dehär..
Önskar man kunde radera minnen, känslor och allt såntdär som kan få en att må dåligt både fysiskt och psykiskt.

Idag var jag ledig eftersom alla förskolor har stängningsdag idag så det fanns inget jobb, ska strax ut och äta med mamma tror jag. Har sett fram emot det men de är jobbigt att jag är förkyld och mår lite illa fram och tillbaka.. Hoppas jag kan njuta av maten ändå.
Vet inte än hur resten av helgen ska spenderas men känner på mej att den kommer kännas lång och jobbig.

Ne usch nu ska ja sluta skriva, inte bra att skriva inlägg när man inte mår bra för då blir det bara dystra inlägg. Vill ju inte dra ner er pga de lixom. Men ha de så bra så får vi se när jag skriver nästa gång. :*

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards