Alla inlägg den 7 april 2014

Av Daniella - 7 april 2014 22:00

Hello darlings!

Just nu sitter jag i sängen och har bara tänkt skriva detta inlägg sen ska jag sova. Ska upp kl 7 imorgon, börjar inte förns 8.30 så det är ju skönt iallafall. :)
Idag har jag jobbat och sen träffat Janike, vi åkte till erikslund och shoppade lite mat och gottis till tjejkvällen hos pappa på torsdag! ^^ Jag köpte äver allergi nässpray som jag verkligen hoppas fungerar på min nästäppa! Får sån panik av att vara helt täppt och svullen i näsan så jag inte kan andas. Det är så sjukt jobbigt :/

Har haft det skitbra på jobbet där ja är nu och trivs som en smäck, men har inte mått nå vidare bra "psykiskt" så därför har jag inte haft orken eller lusten till att skriva av mej här och berätta om trista saker bara. :/ Men jag börjar må lite bättre nu, det trodde jag aldrig!
Är så taggad på de dubbla tjejkvällarna jag ska ha ute hos pappa nu på torsdag och fredag! :D

Nattinatti :)

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards