Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Daniella - 25 juli 2014 20:26

Halloj, jag har inte så mkt att göra ikväll så har suttit framför datan ett tag nu och kollat runt! :)
Letar efter en locktång och så hittade jag denna (docj lite dyr men ååh vill såå ha den..): http://www.lyko.se/varmeverktyg/locktang/gorgeous-curling-wand-pink
Blev helt kär, kan ingen typ köpa den till mej i födelsedags present eller nå?? Då skulle jag bli jätte glad, haha! Drömtänkande/önskande men ändå! xD Den är både rosa och en sån modell som jag vill ha!  
Eller är denna bra, någon som vet? (Märket Remington ska väl vara bra?): http://www.netonnet.se/art/personvard/harvard/locktang/Remington-CI95Pearl/175392.4775/ Billigare alternativ och den verkar vara bra, sugen på att testa! ^^ Ska först önska mej nån av dom i födelsedags present (och hårklämmor och kanske värmehandske till den), fast kmr nog inte få sån för mamma har redan köpt presenter (hon e tidig) å pappa glömmer bort sånt tills sista sekunden typ å så är det för svårt att hitta rätt. xD Å de e typ bara dom jag kan önska mej av, de e tyvärr inte så många som kmr å grattar mej på min födelsedag (forever alone). :( Hehe men ändå, annars så köper jag nog den själv när/om jag har råd. :)
Kmr kanske skriva nåt inlägg här sen om vad jag fått i present så ni oxå får veta. ;) Dvs om jag nu får nåt.. :o

Ikväll blir det nog en lugnt hemma kväll å försöka sova rätt tidigt. Imorrn vet jag att jag tänkte åka ner på stan för att köpa något men har helt glömt vad, gått å tänkt på det i flera timmar nu. :o Aja får väl se om jag kommer på! xD
Sen på kvällen kanske jag ska ut på krogen med J, kul! Var faktiskt längesen jag va ut nu. ^^

Nattinatti, pusshejj. 

Av Daniella - 25 juli 2014 16:48

Folk klagar hit å dit hela vintern på att de e för kallt å att dom vill ha sommar (även jag), men sen när sommaren å värmen är här så ska alla klaga på det oxå å att det är för varmt? Skärp er och bestäm er typ! ;) Jag personligen ääälskar värmen, även fast jag håller på att dö ibland känns de som, den e bäst å ja skulle gärna ha det såhär året om! :')
Idag har det varit runt 40 grader i skuggan, väldigt varmt för att vara i Sverige faktiskt å ja älskart! Önskar bara att jag hade en pool hemma. ;P

Igår var jag ute med S och M å fotograferade bilarna, å körde runt endel. Idag har jag bara varit med S ett tag sen kommit hem och slappat. Inte funnits så mkt annat att göra idag.. :)

Pusshejj

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards