Alla inlägg under april 2013

Av Daniella - 11 april 2013 00:05

Hejsanhejsan! Tänkte bara dela med mej lite av vad jag gjort idag, eftersom jag typ aldrig kommer ihåg att skriva här men nu jävlar kmr ett vanligt inlägg om hur min dag varit iaf! :)
Ja, först kollade ja tv ett tag i brist på annat kul att göra. Sen träffade jag Siimon å vi åkte å fixade lite t hans bil, efter de så drog vi t gymmet på hans jobb! Posten! :P Va där ett antal timmar sen drog vi hem t honom å lagade/ fixade nya tändstift i bilen. Så nu går den mkt bättre! ;) Snart lär ja ju bli proffs på att mecka bil å moppe! ;)
Senare på kvällen iaf så sa vi hejdå å ja åkte hem å käkade våfflor! Sen har jag nog bara kollat tv å nu ska jag borsta tänderna! Spännande dag jag haft va?! ;D 

 
Bild från gymmet idag!

I helgen blir de Hälla träffen med Siimon! (bilträff typ). ^^ Kulkul! Skulle egentligen på kryssning men blev inget av de, orkar inte skriva ut vrf. Men kmr säkert bli mkt roligare helg såhär! ;D 
Nu ska jag sova! ^^
Puss'N

Om mig!


Hejhej, jag heter Daniella och är väl en rätt vanlig tjej på 21 år. Skriver inte om något specifikt här, utan bara lite allt möjligt vad som hänt under mina dagar. :) Kika gärna in flera gånger! :)Hoppas ni tycker om min blogg, kom gärna tillbax.

Senaste inläggen

Vill du fråga mej något? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards